czwartek, 22 marca 2012

Kolejny miesiąc kolejny nów

Dziś znów nów a co się z tym wiąże zdjęcie słoiczka, jakoś ten nów przypomina mi o tym jak długo z Wami jestem bo to już 3 miesiące będzie i powiem że dzięki blogowi poznałam choć wirtualnie mnóstwo wspaniałych osób za co dziękuję. Wymyśliłam sobie, że zdjęcie słoiczka będę robiła z ostatnią wykonaną prze zemnie praca i oto puszka decoupage, jeszcze niepolakierowana i odrobinkę mokra.
Jak widać troszkę robię i niedługo będę musiała opychać w tym słoiku
Moje postanowienie ostatnie to nie uśmiercić moich domowych kwiatów, gdyż ja mam tendencję do kwiatów zasuszania i żyją około miesiąca w moim domu, ale że mój prezent kobietowy tak mi się podoba staram się bardzo nie zapominać o podlewaniu i sami zobaczcie coraz więcej pąków rozkwitło
Natomiast gerbera Alicji wypuściła 2 nowe pączki czyli znów będą kwiatki
Przypominam, że można zapisywać się na przyrodniczą wymiankę i na wędrującą książkę, odnośniki na pasku bocznym :) Miłego dnia :)
PS. Małe wredne ząbkująco-pełzające czuje się już lepiej

8 komentarzy:

  1. Piękna masz orchidee, u mnie niestety podobnie jak u ciebie żaden kwiat nie ma szans na dłuższe przeżycie, co jedynie kaktus jakoś jeszcze "ducha", ale wiadomo kaktus to twardy zawodnik :)

    Bardzo ładnie ozdobiłaś puszkę... posłuży jako piękna dekoracja stołu wielkanocnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to deko...a kwiaty niechaj Ci kwitną długo ,długo...też lubię pozasuszać ,szczególnie latem...

    OdpowiedzUsuń
  3. no z kwiatami mam to samo,coś w tym jest.buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Puszka piękna, kolorowa!! storczyk śliczny, oby żył jak najdłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to się słoiczek zapełnia :) ja ostatnio policzyłam to okazało się że mam..... 54 kwiatki :D i nie wiem skąd tyle się wzięło ;) Pozdrawiam serdecznie i fajnie że Małe już się lepiej czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Puszka super,a kwiatka nie będę chwalić aby nie uroczyć:)"bardzo brzydki ten storczyk":)moja mam zawsze mówiła że kwiatów się nie chwali:)no ja swojego mam od dzieci,dostałam dwa lata temu na dzień mamy i na razie żyje co prawda kwitnie tylko jak jest ciepło bo zimą nie ma szans na kwitnienie za duży skok temperatury!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna puszeczka ...
    och ja kwiatuszki całe czas zasuszam a zwłaszcza storczyki ale czekam aż troszke zwiendnie kwiat i zasuszam a i tak idelanie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  8. Z małym opóźnieniem chciałam podziękować za prezencik który dla mnie przygotowałaś w ramach "Misiowej Wymianki". Wszystko bardzo mi się podoba =) Natomiast moja córeczka najbardziej ucieszyła się z misiowego przybornika, wzięła go i stwierdziła że jest jej =) hehe Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń